de ce un blog? de ce nu?

Azi am fost la un training: “why and how to blog?

Au fost câţiva oameni, cu blog sau fără, care au pus întrebări despre bloguri. De ce și cum să-ţi faci un blog? Cum să ţi-l promovezi? Cine îl citește? Ce să scrii ca să fii citit?  Etc.

Trainerul a fost Mihail Mușat, un tip foarte amabil cu niște pantaloni extra senzaţionali. Cu un cv bogat, omul vine dintr-o lume bună. Ne-a prezentat blogway și parcă îmi doresc să-mi cumpăr domeniu. Iniţial nici blog n-am vrut, acum însă, vreau să am un punct ro după nume și parcă și un loc mai sus în top. Ce se întâmplă cu mine? Chiar nu mai vreau să fiu chelneriţă? :))  glumeeesc.

Se putea și mai bine. Nu mi-a plăcut că au existat momente de liniște. Eram vreo 10. Preferam să aud mai multe întrebări și alte răspunsuri. Nu critic. Mai vreau! 😀 mai muuult! Mai mulţi și mai guralivi. Vreau la București, mă ia cineva? Cu domeniu cu tot :))

Uite una ce-mi place! 😀

5 thoughts on “de ce un blog? de ce nu?

  1. hey:P si eu vreau la bucuresti
    eu zic sa ne luam de mana si sa merem
    pai iti propun sa vii si azi, ce zici? o sa fie pt mai advanced ppl si sigur mai inveti ceva
    azi o sa stau si eu un pic mai mult

    Like

Leave a Reply

