10 lucruri pe care nu trebuie să le spui dacă ești prins cu amanta în pat:

  1. Stai liniștită, nu e ceea ce crezi! E chiar mai bine!!! 😀
  2. Bine că ai venit! Sanda chiar vroia o partidă în 3 😀
  3. Către prietenă: Uite, dragă, ce am găsit în pat!
  4. Către amantă: Tu cine ești?!!! 😮
  5. Către prietenă: Ea m-a forţat!
  6. Stai liniștită, o plătesc din banii mei. 😉
  7. Către prietenă: Tu cine ești? Către amantă: Nu cunosc această femeie!
  8. Nu vă panicaţi, fetelor! E loc pentru toată lumea. 😉
  9. Voi două chiar semănaţi…
  10. Nu ţi-am zis, dragă? M-am angajat ca sex-tester! 😀

Sursa:

5 thoughts on “10 lucruri pe care nu trebuie să le spui dacă ești prins cu amanta în pat:

    1. bai, ratoiule, ala de mai sus ma lua la misto ca nu e textul meu! dupa statisticile mele nici jumatate nu au dat click pe sursa aia, deci bine ca l-am scris – a fost mura’n gura! iar efortul meu a fost de 3 minute 😉

      Like

Leave a Reply

