Cum a ieșit fum din priză

Ia te uită cum îmi începe mie frumoasa zi de marţi:

Apar aseară în cămin și o întreb pe minunabila mea colegă de la geam, din partea dreaptă, ce s-a întâmplat cu priza – după ce am primit un telefon cum că ar fi scos fum – priza nu părea să aibă decât o mică dereglare.

Colega: Pă ce să fie? Aţ scos-o voi din perete! Aia îi! Io când am vint sara era scosă din perete șî ieșa fum din ie.”

Eu: Cum adică am scos-o eu din perete?! Mai nou nu știu ce fac și trag chestii din pereţi până iese fum???

Ea: Păi voi aţ scos-o dară!

(adică eu cu o colegă cu care am plecat împreună vineri acasă)

Eu: Fată, tu ai scos priza din perete? (fata – colega mea de pat – zice că nu) Fie! Chemăm electricianul!

După ce m-am descărcat un pic, adică am scos fum ca priza, am trecut la reclamaţii în scris la portar – că așa se face – și ne-am continuat seara în celaltă priză, că deh! La 5 fete se cuvin 2 prize!

Colega de la geam, din dreapta, ca de obicei: primește un apel și o taie în oraș sau prin împrejurimile lui. De 3 ani n-am întâlnit fată mai activă ca ea nopţile și, ce e cel mai bine, că niciodată nu zice “nu” când o chemi undeva. Da’ niciodată!

După ce m-a trezit din visele mele de viitor, azi noapte pe la 4, ghici ce face? Mănâncă chips! Mdea! 😐  Oricum, visele mele sunt mai importante decât șoarecii, deci trec peste incident.

Se face 7:33 in the morning: bătăi puternice în ușă. Știam că singurul bărbat treaz la ora asta la noi la ușă, nu poate fi decât electricianul!

El: Ce problemă aveţi?

Eu: Priza aia…cică am scos-o din perete și-a scos fum.

El: Scoală fata să mă urc în patul ei, adică tre să intru după pat.

Eu: Fată dragă, trezește-te să repare nenea priza!

Ea: Da, da! Colegele mele au scos-o din perete!!!

El: tam tam…priza asta n-are nimic.

Eu: Fată, parcă ziceai că a ieșit fum?!

Ea: Io așa am crezut, poate mi s-o părut mie….

El: Priza asta o fost trasă cu patu’. Nu-ţi mai impinge patu’ până în ea și ai grijă!

Ea: Dacă nu împing patu’ nu mai închepe masa.

Ppppppppppphhahahahhahahaahhhahahahahaha =)))))))))))))))))))))))) eu merg la baie să mă spăl pe dinţi și să râd singură! :)))

Deci cum să-mi zică ea mie că eu i-am scos priza cu fum cu tot, când ea și-o tras-o cu patu’???? =)))) Și cum să te trezească electricianul marţi dimineaţă la 7 jumate, când tu ai treabă la școală de la 8 și să te culci la loc? Heavy night i guess.

Eu? Mie mi-a sărit somnul. Poftiţi la cafea!

Bună dimineaţa! 🙂

One thought on “Cum a ieșit fum din priză

Leave a Reply

