Esenţa prieteniei dintre bărbat și femeie

Ce nu înţeleg eu acum: de ce durează o iubire împărtășită și trăită, mai puţin decât una simplă și comună?

Adică eu sunt prietenă cu Ion de 3 ani. Îl iubesc. Aș face orice pentru el și el pentru mine, deci mă iubește și el. Ne vedem des, ne sunăm, ne spunem ce avem pe suflet și ne mai și drăgălim când avem nevoie.

Între timp apare Gheorghe. Gheorghe e sexy și interesant. Mă cucerește și eu zic “da”, adică devin oficial gagica lu’ beibi Gheo’. Ion află și el, îmi zice că-s nebună, că acuma oi vedea io ce-o ieși…da’ să am grijă să nu sufăr din nou. Și urmează relaţia de cuplu cu Gheorghe. Ne pupăm, ne scriem, ne plimbăm de mână și credem că ne iubim. Da’ mie mi se pare că Gheorghe ăsta nu-i tocmai așa cum l-aș vrea. Și ce fac? Îl sun pe Ion.

– Ioane, mă…îs tristă.

– De ce, tu, Mărie?

– Apăi știi…Gheorghe îi băiat bun, da’ nu mă înţelege și parcă nici atenţie nu-mi dă suficient. Cred că mai și are pe alta…nu știu ce să mă mai fac.

– Mărie, dragă, eu te cunosc, tu ești fată bună, ăsta nu-i de tine. Am vrut io să-ţi zic de la început, da’ te-am lăsat să dai cu capu’.

– Bine, mă, Ioane, da’ tu știi ce fain era la început? De unde să visez io că și ăsta îi ca restu’?

Na și ui așa isc un scandal cu Gheorghe și îi dau păpucii, că deh! Nici la Ion nu-i place de el. Și Gheorghe se agită de 2 ori, eu aștept mai mult și ghici: cu asta rămân! Gheorghe mi se duce în lume, iar eu stau și plâng pe umăru’ lu’ Ion.

Și Ion îi și azi cu mine, și eu cu el când mai apare vreo Ileană, da’ el nu-mi prea zice că știe că eu îs geloasă și pe vecină-sa de la bloc.

Ce nu o să înţeleg eu mai târziu: de ce Ion o să mă iubească și peste 5 ani și Gheorghe nici n-o să mai știe cum mă cheamă?

16 thoughts on “Esenţa prieteniei dintre bărbat și femeie

  1. mai degraba chimie . si in general iubirile tale fulgeratoare sunt asa ca focul din fulger , dureaza putin ca ploua afara . ion e inca ok intocmai pentru ca nu esti cu el constant ca daca ai fi te-ai plictisi si de el la fel de repede.

    Like

  2. “Fizica este poate cea mai importantă ştiinţă a naturii deoarece cu ajutorul ei pot fi explicate în principiu orice alte fenomene întâlnite în alte ştiinţe ale naturii cum ar fi de exemplu chimia sau biologia.”

    doar esti roman.scuipi inainte sa gandesti !

    Like

  3. din contra (citeste cu atentie enuntu) fizica sta la baza chimiei! care ii mai “adanca”? chimia sau fizica!

    raspuns corect: fizica!!

    ps:alt roman !!!! hahah

    Like

  4. “depinde cum dau cu banu”
    cap=nu exista suflet,
    pajura= exista suflet

    in seara asta o picat capul!

    daca tie ti-i “comod” sa vorbesti despre chestii in care ai 50 % sanse sa te inseli “be my guest!!”

    Like

  5. bai!!!! esentaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
    unde e esenta?
    zi-mi: preferi sa fii Ion, tipul barbatului “prietena” sau Gheorghe, tipul masculului prea orgolios sa fie “prietena” Mariei?

    problema este ca lipseste echilibrul intre acesti 2 indivizi, adica esenta, domnilor!

    Like

    1. am fost,is ,voi fi …si ion si gheorghe 2 intr-unul!
      “maria” fiind doar un vector de variabile ! desi pe alocuri ii gresit spus vector!! hahaha!

      Like

  6. tzzai ma… gheorghe poate deveni ion. dupa multe daca-uri. niciodata un ion veritabil, mai ales daca ion e ala ce te-a descoperit primu… si gheorghe poate fi ion.. ori ion veritabil or ion care devine gheorghe dupa ce pleci tu. marie… “yesterday is history, tomorrow is history… but today is a gift.” (kung-fu panda – true story!!) :*

    Like

  7. ps: ce de treaba o fo ion cand o zis “- Mărie, dragă, eu te cunosc, tu ești fată bună, ăsta nu-i de tine. Am vrut io să-ţi zic de la început, da’ te-am lăsat să dai cu capu’.” … majoritatea ionilor iti cam zic i hate to say i told u so… numa ca they dont actually hate to say it.. si apoi le vezi fesele indepartandu-se. for evaah …
    si ti-o lasat si umaruh… ingioi lots of ions :)) de fapt, nu multi sa ne ramana si noo…

    Like

  8. nasol la ion e ca numai cu umarul are si el parte de actiune , in rest gheo le arde si ion le sterge lacrimele dupa el. trista viata are ion asta , nu m-as vrea in papucii lui

    Like

  9. Pentru că, fetiţo, tu ai încurcat borcanele! Rău! Simplă şi comună e aia cu Gheo.. adevărata iubire (din toate punctele de vedere) este aia cu Ion.. chiar dacă aia nu împrăştie o puzderie de fluturi (sau molii..că şi alea tot fluturi îs, numa că-ţi cam rod inima), nu te face să tremuri cînd te gîndeşti la ea aşa cum te face aia pt. Gheo, dar crede-mă că, dacă din prostie o pierzi, simţi că te stingi, că ai pierdut o parte din tine, că eşti mai singură pe lume decît te simţi după ce-l pierzi pe Gheo.. Gîndeşte-te bine la valorile acesor iubiri şi alege-o pe aia cu Ion întotdeauna.. de Gheo e plină lumea dar Ion e unul singur.. şi fi fericită că încă îl ai.. Şi io am unul 😛

    Like

Leave a Reply

