Perspectivă de iubit

Azi noapte …vreau să uit. Am fost pe scenă, am dansat, am băut, ţigările mi-au uscat buzele și râsetele mi-au lăsat maxilarul relazat. A plouat. Nici n-am văzut pe unde calc. Sigur nu mi-am cerut scuze de fiecare dată. Când a apărut el, am sărit peste clipa de emoţie și peste alte momente cerebrale de a-mi spune ce simt. Am zâmbit fericită și l-am luat în braţe

Eu: “Mă bucur că te văd!”

Nu mi-a zis nimic câteva minute, nu l-am lăsat ca să nu devină un moment penibil și l-am asaltat cu povești despre mine. Despre mine azi noapte. Cum mi-am început noaptea de când m-am urcat în taxi și până a ajuns el la mine. “Hai să mergem la barul ăla improvizat cu băuturi scumpe și să ne pierdem capul!” Deci, n-am mai băut atât din clasa a 12-a, din vara aia când am evadat în concediu la mare. Muzică, plajă, tequila, ploaie și oameni fericiţi. Aici au fost betoane și o prelată mare, n-am putut compara decât o stare psihică favorabilă.

El: “Ce bine arăţi!”

“Ce-mi place piesa asta!!! Taci și hai să dansăm” 😀 am fost fericită vreo 3 ore în care am făcut mai nimic: dans continuu, transpirat temporar, râs frenetic, băut lichide aromate și fumat de plăcere. M-am pierdut de fete, și am rămas cu el și telefonul meu închis. Spre dimineaţă eram dansatori în reluare. Mă durea burta de la râs – uitasem cât mă poate face omul ăsta să râd – și am mers împreună acasă. A coborât pe strada mea și a spus că merge pe jos, cum e obișnuit. Am început să simt răcoarea dimineţii și mirosul unei zile ploioase. L-am lăsat în stradă, cu un sărut pe obraz și am fugit în cameră. M-am întors să-i zâmbesc cu drag și avea mână lipită de faţă.

Am dormit toată ziua și nici măcar nu m-a durut capul. Am visat tot. Sună telefonul. El.

…to be continued

oare?

Leave a Reply

