Cuvinte ne-simţite în poezia sufletului fără culoare

Mi-ai înfometat orgoliul,

naiba să te ia de epavă nenorocită cu miros de cocos și lapte de migdale.

Te-ai dus la fund și m-ai lăsat să plutesc singură

și să mă zbat cu valurile nebune.

M-aș scufunda în fiecare noapte să văd dacă n-ai murit, deși

știu că aș simţi dacă mi-ai părăsi lumea.

Vino sus la mine și hrănește-mi orgoliul

spunându-mi tot ce nu mi-ai spus și știi că trebuie.

Hai idiotule, aruncă-mi un te iubesc

și o să-ţi răspund cu un sincer mulţumesc.

Și-apoi te poţi scufunda pe veci să vezi dacă îmi mai pasă.

18 comments

  1. am citit jumate din primul rand..am mai incercat 2 cuvinte de la jumate…..am observat un “te iubesc”…am zis… gata!!…ii clar …epic fail! hahahha

    Like

    • si asta ce feedback e? neutru? abtinut?

      ps: nici macar nu e o poezie, e un sms scris in autobus intr-o zi torida 😛 da’ nu mai spune la nimeni 😉

      Like

  2. ii foarte bine sa ai parte de aprecieri!!!
    ii bine sa ai parte chiar si de critici!!!
    ii frustrant pentru un berbec sa nu fie bagat in seama!
    hahahaha

    Like

  3. “e un sms scris in autobus intr-o zi torida da’ nu mai spune la nimeni” asta ii pacaleala de 1 aprilie, pentru ca is mult prea multe caractere ca sa intre intr-un SMS. Ce bine ne simtim cand vrem sa fim ceea ce nu suntem. Iupii

    Like

    • Fix poola! Ce vorbești de prea multe caractere!!? Cînd trimit eu mesaje scriu cărți.. deci vezi ce zici!!
      „Suntem ceea ce facem și facem ceea ce suntem” .. ăsta-i un citat de la unu pe care nu-mi place să-l citez dar are dreptate.. deci dacă fata a scris asta e numai pentru că așa e și nu altfel.. Lupii, măh! Că ți se potrivește mai bine, lupule! 😉

      Like

  4. eu am primit mesajul ala si in locul tau poate i l-as trimite si lu poolamea ca sa vada ca suntem in mai! da mai bine da-l in poolamea si lasa-l sa se simta bine cu ceea ce e el! iupiiiiiiiii

    draga, cam multe poole s-au (in)scris azi pe aici…nu mai scrie poezii, iubito!

    Like

    • nu l-ai primit, l-ai vazut doar! nu mai demonstrez nimanui cum sunt. la ce bun? sa nu ma creada, veci? fix pinkx!

      i-am dat un titlu mega pompos “sms-ului” meu si ui cate reclamatii! multumesc! cel putin n-o sa devin poiata :))

      Like

  5. cel mai probabil nu exista sentimente …ci doar reactii de lunga/scurta durata ale organismului cu privire la diferiti stimuli externi!

    Like

Leave a Reply

