femei, dragoste și idei

Maria, da? Maria e o fată de treabă, frumoasă și cu personalitate. Ioana e colega ei. Prietenul Ioanei n-o mai place pe ea și o vrea pe Maria. Gheorghe (gen) nu știe și nu crede că ele două vorbesc despre ce li se întâmplă și fac. Ioana cam spune la toată lumea, Maria nu-i spune decât Anei, prietena ei cea mai bună.

Când Gheorghe le combină în același timp pe mess, adică și pe Ioana și pe Maria, cea din urmă trebuie să ia o decizie. Și ce face a noastră ţărăncuţă? O sună pe Ana, evident!

–         Ana, dragă, spune-mi ce să fac! Gheorghe se dă la mine, Ioana crede că o iubește și vrea să fie cu el, eu n-am treabă cu Gheo, da’ dacă îi zic lu’ Ioana, asta crede că eu vreau să-i fur bărbatu’. Na’ ce să faaaaac?

–         Ce-ai zis…? N-am prea înţeles…(chicoteli pe fundal)

–         Tu, sunt într-o situaţie graaaaavă: Gheo cu mine, io nu cu el, Ioana vrea, da’ cum să faaaaac?

–         Tu…nu prea e momentu’ potrivit…(hiihihihihi)

–         Tu!!!!! 😮 stai? Iar ai fumat???

–         Hihihi, nda…hihi

–         Păi spune așa, fată! Stai că vin și eu!

Na’ dacă nu sunt idei, să fie fumuri.

7 thoughts on “femei, dragoste și idei

  1. ……………:)))) hi hi hi……..c taree ii ana asta….iar gheo….c sa zic….e km negru comportamentul lui…si se pare k nu merge cu orice…d data asta aleg pink….:-p
    u rock again….:-*

    Like

  2. Mărie, te-mblătiesc!!! =))
    m-am prins! 😉
    Io nu-l iubesc pe Gheo.. adică îl iubesc, dar ca pe un Ion.. 😛 Și nu-s geloasă pe tine, nu, nu!
    Îs numa furioasă pe el că e un mincinoooos! Și mai are și filme-n cap!

    Like

    1. Toti Gheorghii mint! da’ mint de rup inimi! normal ca nu esti geloasa, de ce sa fii? ca nici macar nu-l am pe Gheorghe/Ion asta. Si stii bine ca nu mi-l trebuie. Sunt altele/altii insa, mai egoisti 😉 De exemplu fix Gheorghe care ne vrea pe amandoua! :))

      Da’ stii cum e cand fugi dupa doi iepuri: te opresti si iti dai seama ca tie iti trebuie o caprioara sau o vulpe sau o…palma peste nas gen – ERRORRRRRRRR! 😀

      Like

  3. http://www.zoso.ro/halatu-cat-e-halatu/comment-page-2/#comment-318271
    Uite prostu cum isi etaleaza singur rotile lipsa si-si scoate in evidenta defectu ala de la ochi.. ala de-l face sa se uite cu unul la slanina si unul la faina cand reciteste mail-uri pe care vrea apoi sa le posteze! Sasiii astia!! I-am trimis un coment pe care nu-l va aproba dar in cazul in care o va face te rog sa ma scuzi ca am incheiat cu “ne vedem la TIFF.. 😉 ” ca si cum eu sunt tu.. dar nu asta-mi era intentia.. doar ca acum sunt racita si-mi curg mucii si nah.. Lovi-l-ar guta!
    P.S: Poate prinde un vulpoi travestit si-apai sa vezi bagarea destiului in c*r =))

    Like

Leave a Reply

