de ce nu/un kindle?

Cum să ai timp şi să n-ai chef?

Cum să n-ai chef şi să ai bani?

Cum să ai bani şi să n-ai timp?

 

Aş vrea să-mi explice şi mie cineva de ce eu am întotdeauna întrebările astea. Sau altele de genul…

Aseară m-am întrebat de ce n-am citit eu până acum 1000 de cărţi. Unde am fost în ultimii 15 ani de când ştiu să citesc?!! M-am întrebat asta pentru că am văzut lista de cărţi citite a unei tipe de vârsta mea şi era de 4 ori mai lungă decât a mea.

 

Am făcut cadou recent un kindle – pentru cine nu ştie – un e-book reader pe care încarci prin wireless cărţi online şi le citeşti ca de pe hârtie pentru că e creat a.i. să nu ai probleme cu ochii. Sincer, eu nu mi-am dorit niciodată unul şi cred că tocmai mi-am răspuns la întrebarea de ce nu am citit până acum 1000 de cărţi.

Vă mulţumesc oricum pentru atenţie şi sper să revin tot eu cu răspunsurile la celelalte întrebări.

2 Comments

Leave a Reply

