Sărută-mă să-mi construiesc visele

 

Aproape pot să văd momentul ăla în care totul mi se întâmplă mie… în care o să mi se îndeplinească visul ăla pe care nu pot să îl văd clar. Câţi dintre voi nu ştiu unde trebuie să ajungă şi care le e locul?

 

Dacă ştiam să cânt sau să pictez aveam idee. Mă întreb oare la ce mai visează copiii de până în 20 de ani care au ajuns în top. Sunt artişti atât pe scena muzicală cât şi pe cea actoricească şi mai se bagă şi în televiziune. Sau oare cu bani poţi să­-ţi cumperi vise noi?

Ştie cineva un magazin de aşa ceva?

 

Un magazin de vise interzise de lege. O cacadă de dorinţe şi un puhoi de fericire la pachet. Întotdeauna va fi o luptă în mine între ceea ce îmi doresc şi ceea ce trebuie să fac, sau mai rău, ceea ce am nevoie cu adevărat. Problema e că nu ştiu…

 

Sărută-mă si o să visez.

Leave a Reply

