Zile proaste şi mâncare bună. Nu ştiu..

Cât îţi pasă ţie de muzică? de arte, de scris, de modă sau de sport?

Sunt sigură că fiecăruia îi place ceva dintre acestea mai mult decât ceea ce face de regulă în fiecare zi. De ce nu ne facem timp mai mult să citim, să scriem sau să dansăm?

De ce ne minţim că avem altceva mai important de făcut când cei mai importanţi suntem noi?

Pentru că ne influenţează uşor mediul în care trăim, prejudecăţilor celor mai în vârstă şi grija viitorului. Ce îmi doresc acum mai mult: să trăiesc frumos momentul sau să trăiesc bine la bătrâneţe? Sincer nici nu îmi pot imagina că cu bani mulţi la bătrâneţe o să fiu mai fericită ca acum.

Mmmmmmda. Problemuşa este că nu sunt sigură ce înseamnă să fiu fericită în permanenţă la 23 de ani. Hai să facem o listă cu câteva lucruri ce îmi vin acum în minte ca fiind afrodisiacele fericirii tinereţii unei tinere ca mine:

  • O zi frumoasă de vară
  • O piesă ce-mi aduce aminte…
  • Un sărut cu fluturi
  • Un sendvici cu e-uri+un cola cu gheaţă şi lămâie
  • Ochelari de soare, rochie lungă colorată şi sandale
  • O familie căreia îi e dor de mine
  • Nişte bunici darnici
  • O geantă mare plină de dulciuri, luciu de buze şi portofelul cu toţi banii pe care îi am
  • Gândul că mâine voi mai primi bani
  • Nişte colegi amuzanţi, deci inteligenţi (de lucru, de facultate)
  • O invitaţie la cafea, seara la un concert şi poate şi o mică conferinţă cu Dan Puric
  • Un cocktail Martini şi o şuetă plină de amintiri
  • Un pat mare, alb, roz, negru şi plini de petale de trandafiri care dimineaţă vor fi dulceaţă
  • Un “te iubesc” de noapte bună

O zi aşa de plină m-ar face să uit că mai sunt şi altele pe care mi le doresc. Într-o zi ca asta aş face mulţumită multă lume şi mai ales pe mine. Aş simţi că am făcut ceva şi pot adormi zâmbind fără să număr oi.

Recunosc! Pot bifa în fiecare din zilele mele reale câteva dintre lucrurile de mai sus şi asta nu mă poate face să cred decât că sunt pe drumul cel bun şi pot. Azi a fost doar o zi mai proastă.

Leave a Reply

