“life is a bitch and Romania is full of life”

Am fost atenţionată că atunci când mă voi întoarce în România, după ce am văzut 7 ţări, voi intra în depresie. Ok, a venit şi doamna D, dar nu pentru că, vai, nu ştiam că suntem inferiori multora, ci pentru că … o mai şi demostrăm.

Ne plângem că oamenii de aici nu respectă regulile; dacă realizăm că n-avem nici regulile, ne plângem că suntem săraci şi asta din cauza celor care ne conduc, dar stai! Ce bine că nu mai suntem comunişti – că tare rău o duc chinezii, nu-i aşa? Talking blues, talking blues…

Bun, să zicem că ne-am născut în locul nepotrivit – ştiţi cum zicea Guess Who – cel care acum ar putea să sară tot mai sus dacă l-ar susţine cei ce l-au făcut. AAH! M-am săturat de toţi cei care se plâng că n-au cu ce şi de la cine primire. USELESS! N-avem ce mai face cu plângerile astea, nicio asociaţie nu ne răsplăteşte la ora asta.

Apropos! Un clujean s-a plâns la protecţia consumatorului că i s-a rupt prezervativul în timpul folosirii – clujeanul are 26 de ani. Mda. Ne plângem de orice şi nimeni nu ne poate ajuta. Dar sunt sigură că cel puţin o tanti de acolo i-ar da un prezervativ nou să plece acasă cât de cât mulţumit – asta pentru că mai sunt unii oameni care chiar se chinuie să îi facă pe alţii fericiţi, doar că nimeni nu-i vede. În primă instanţă ţi-e milă de ei şi îi faci proşti, însă, după mine, sunt printre puţinii care merită iubiţi.

Iubirea de oameni… mie întotdeauna mi-au plăcut oamenii mai mult ca animalele, cu toate astea mi-a fost frică să iubesc. Azi mi-am dat seama că e mai uşor să iubeşti decât să fii iubit. Păcat că ne place complicatul şi ne atrage răul mai mult decât binele.

Un prieten mi-a spus că nu sunt atât de importantă pentru el încât să mă onoreze cu prezenţa la un eveniment şi că nu mai are nevoie de mine. Culmea e că nu pot să-l reneg doar pentru atât şi îl consider încă prieten. Adică tot îmi vine să-i trag două şi să-i mai zic vreo nouă, dar cu strângere în braţe la final. Oamenii spun lucruri urâte şi cei care nu se scuză a doua zi, chiar cred că au fost sinceri şi au făcut bine. Obişnuiam să fac la fel când eram centrul universului şi credeam că sunt cea mai importantă. Azi poate sunt doar buricul pământului, dar am învăţat că nu câştig nimic din a da lecţii dure de personalitate. Aşa că, prietene, las mingea în curtea ta.

2 thoughts on ““life is a bitch and Romania is full of life”

  1. ai dreptate, andrei! noi suntem cauza, noi cei care ne plangem ca tara noastra e plina de nepasatori – si o facem fix in timp ce aruncam muci, pardon! mucuri de tigara pe jos. sau mintim sa obtinem ceva. sau trecem pe rosu. sau…sau…

    Like

Leave a Reply

