deci am castigat!

Timp de o saptamana mi-am stresat toti prietenii online sa-mi dea un vot.

Nu, nu candidez la nicio prezidentie!!! ci la un concurs de pe pe facebook unde trebuie sa racolez oameni pentru a avea ei cati mai multi fani.


Firma SEACRETare produse foarte faine cu minerale din Marea Moarta, dar foarte scumpe (logic). De aceea m-am inscris sa castig setul de produse de peste 500 de euro (nu cred ca mi-as permite nici in 5 ani sa dau atati bani pt produse cosmetice.Anyway, dupa ce am rugat personal mai mult de 100 de oameni sa imi dea si mie un vot, dar sa dea intai un like, sa dea un log care necesita si un allow si un cod captcha. Dupa asta trebuie si un refresh sa fii sigur k esti acolo…dar stai, mai apasa pe LEADERS unde sunt prima (norocul meu ca am fost mai tot timpul prima), iar acolo… apasa Vote la comentariul meu 🙂

Deci asa am castigat!  batand la cap pe fiecare sa faca asta. Si fara copy paste (in afara de link) sa fie cat mai personal. 🙂

Tin sa multumesc tuturor, chiar si celor care urasc sa dea si un like si sa le spun ca au ajutat un copil, nu handicapat, ci foarte abitios!Nu prea am castigat multe premii (de genul), dar am descoperit ca batalia, drumul pana la premiu este de 10 ori mai interesant si palpitant decat momentul victoriei. Fiind in fiecare zi tot prima, era un pic logic ca nu ma voi da batuta si voi castiga.

Vreau sa va mai spun, votantilor, ca daca nu erau concurentele asa ambitioase, succesul meu era mai simplu. Oricum, acum e garantat si sper ca dupa asta voi fi mult mai catifelata :))

2 comments

Leave a Reply

