un fluture, un cacat ?!

Azi m-am certat cu mama. Ştiu că sună a jurnal de copil frustrat căruia îi pare rău după ce a făcut o greşeală. De fapt nu m-am certat…am urlat eu în telefon, nemulţumită de… nici nu mai ştiu ce, sincer. Oricum timp de 53 de minute m-am plâns cu ton şi despre ton. Şi nici măcar nu am mâncat vreounul.

În fine, după ce am închis telefonul am auzit o reclamă în care unul răspundea repetat “Un fluture”. Ţac, am citit parcă ceva despre Cosmote şi fluturele din vrabie, hai să văd cum arată!

Şi mă uit: un tată trecut deja de grijiile fiului, stă pe bancă şi-l întreabă “Ce e ăla?”

Uite-te la reclama de mai jos cu atenţie şi simte-i efectul: (“simte-i furiaaaaaa” NOT :P)

🙂 mda, mi-a supt o lacrimă şi apoi o baltă. Trebuia să urlu o oră pentru un căcat de…fluture?!  dacă mi-ar fi adus aminte şi mama mea de o fază stupidă din copilărie pe care eu am făcut-o inconstient de mai multe ori, oare nu m-aş fi oprit în primele minute?

Dar mama n-a stat să îmi reproşeze că am fost copil, ea s-a scuzat că e bătrână şi nu mai poate…

Deşi mi-a spus că am dreptate, acum mă simt jalnic, n-am câştigat nimic.

Doar încă un motiv să spun că…mama mea e bună. Cea mai bună!

3 Comments

Leave a Reply

