de cine ai avea nevoie?

Cum ar fi să mă întrebi cine ţi-ar putea oferi locul de muncă visat?

Cum ar fi să-ţi spun cine te poate înveseli într-o după-masă ploioasă?

Sau să cunoşti cel mai bun fotograf şi să afli că stă fix în Cluj, la tine în cartier?

Ai cunoaşte un scriitor care ţi-ar povesti tainele poveştilor în care te regăseşti?

Sau poate vrei un bucătar să te inspire la micul dejun?

 

Cât ai da să te delectezi cu asemenea informaţii?

Sau spune-mi unde să le găsesc? Pe mine chiar m-ar interesa. 🙂

 

Ia şi scrie-mi mai jos, oricare ar fi părerea. Mulţumesc! 🙂

 

ps: azi e ziua fratiorului meu! la multi ani si tie si mie 😉

2 thoughts on “de cine ai avea nevoie?

  1. Nu cred ca un om are raspunsuri, dar cred ca -prin natura- isi ridica intrebari. Incerc si eu, si-asa alt lucru decat sa-mi enervez iubitul nu am in momentul de fata.
    Nu se zice oare “ODIHNEASCA-SE in pace”? Cum, dar, poate omul sa viseze la locuri de munca?
    Nu ar spune un african ca zilele de ploaie te inveselesc prin ele insele?
    Oare cum ar putea-o impresiona -prin talent- cel mai bun fotograf din lume pe draguta lui orba?
    “Eu nu strivesc corola de minuni a lumii/ Si nu ucid, cu mintea, tainele ce le-ntalnesc in calea mea”…. Spunea odata un scriitor “mut ca o lebada”. Ma ascund si eu dupa o aparenta de geniu si aleg sa intreb, in loc sa cercetez. Intotdeauna da impresia de finete:))))

    Sa-ti traiasca fratele! Cu folos si fericiri!
    Salutari si respecte!

    Post scriptum: Daca te inspira vreodata bucarul, nu ezita sa ma chemi sa vad cu ochii mei despre ce e vorba:)

    Like

    1. draga mea, mi-a luat ceva timp sa imi fac curaj, cel putin, sa-ti raspund,dar tot nu cred ca am cel mai bun raspuns pt tine…

      eu cred ca un om poate avea raspunsuri, unele fondate, altele ca mine acum, din instinct. de cele mai multe ori le luam cum ne satisfac si nu vedem mai departe de cuvinte.

      un fotograf ar impresiona-o pe iubita lui oarba daca i-ar da ochii sai. cu talentul mai greu, dar cu sufletul si cuvintele poate rezolva ceva 🙂

      ma va inspira paote si pe mine un bucatar cand imi voi dezvolta pasiunea gatitului :)) atunci te voi invita si la cina 😉

      Like

Leave a Reply

