Dragǎ Moş Crǎciun,

Dragǎ Moş Crǎciun,

 

In 2012 vreau sǎ muncesc. Vreau sǎ fac câteva lucruri de care sǎ fiu mândrǎ atât eu cât şi ȋncǎ vreo 100 de oameni. Vreau o revistǎ! Vreau sǎ o pot vinde cu cea mai mare vitezǎ de drag pe care o pot avea oamenii. Cu drag de informații, culoare şi hranǎ de nevoi. Vreau sǎ cunosc ȋncǎ 1000 de oameni pe lângǎ cei pe care ȋi ştiu de pe facebook. Vreau sǎ mǎ cunoascǎ şi ei pe mine ca fiind un liant ȋntre ce au nevoie şi ce pot obține.

 

Mai vreau energieeeeeeeeeee : de viațǎ, de pofte, de dor necesar şi provocator, adicǎ motivațional. Vreau articole şi ştiri pozitive ȋn care România, de care am aflat cǎ mi-e totuşi drag, sǎ fie ȋn topul strǎinilor care au uitat cǎ s-au nǎscut aici şi nu numai. Vreau sǎ pot scrie şi colora pe ea şi despre ea ca fiind banca pe care amcrescut.

 

Nu cred cǎ trebuie sǎ ȋncep lista cu lucrurile pe care nu le mai vreau pentru cǎ sunt sigurǎ cǎ nu tu mi le aduci. Aşa cǎ, dragǎ moşule, te aştept cu drag, chiar dacǎ pentru unii va fi sfârşitul lumii, la mine vor fi numai ȋnceputuri, nu-i aşa ???????

 

O sǎ fiu cuminte, o sǎ citesc mai multe, o sǎ dau câteva telefoane şi cel mai important, o sǎ-mi mişc şi fundul. Promit !

 

Cu drag,

 

Fix Pink !

 

 

Ps : adu-le şi celorlalți câte un pic din tot ce mi-am dorit eu mai sus pentru cǎ sigur ȋn 2013 o sǎ-şi doreascǎ şi ei atâtea lucruri scumpe !

One comment

Leave a Reply

