Viata mea de Vis

Se intampla in ultima vreme sa tot aud ca nu exista limite, nu cunoastem realitatea adevarata si noi nici macar nu traim. Asa, ca in Matrix.

Eu cred ca Shakespeare a fost un impostor, Iisus s-a casatorit cu Magdalena si avut copii. Sau sa nu cred? Cui ii pasa? Poate sunt doar niste vise bine puse la punct de cativa actori mai puternici – aia de conduc lumea.

Dar ce fac? prea multa vorba strica si eu o stiu cel mai bine. Asadar, m-am hotarat sa incerc urmatorul experiment:

Voi trai in fiecare zi ca intr-un vis in care imi voi spune la orice piedica ca eu doar visez si fiind visul meu, pot controla totul asa cum vreau eu!

Ideea e sa-mi aduc aminte de acest lucru. Atat. In rest, abia astept sa ajung seara acasa sa ma pun la somn cu gandul de a ma trezi dimineata din nou in viata mea de vis.

US! 🙂 de-ar fi si contagios…

Leave a Reply

