Ultimul eveniment din ianuarie!

Ieri s-a desfasurat primul meu eveniment amprentat. T-Dance Fashion Show a fost ideea mea si ma mandresc un pic cu acest eveniment complex de moda si dans pe care l-am realizat impreuna cu colegii mei de la T-Dance. A fost o luna interesanta in care am cunoscut oameni noi care m-au ajutat la promovare. Cu aceasta ocazie tin sa le multumesc in special urmatorilor: Emanuel, Sigina, Gabi, Alexandra Tulbure si Ioana Alina Mihet.

A fost un eveniment reusit, fara prea multe erori (care sa fi depins de mine), a avut public si si-a indeplinit si scopul: promovarea unor branduri si a multor tineri talentati din Cluj-Napoca. Ador sa fac lucruri de acest gen si imi doresc foarte mult sa mai am ocazia.

Trebuie sa va spun cu ocazia asta ca sunt freelancer si puteti sa ma contactati pentru evenimente oricand 😀 Coincidenta cu Sigina, care mi-a dat ieri ideea si am zis, why not??? poate facem ceva impreuna 😉

Urmariti blogul ei si participati la concurs! eu inca nu pot sa va dau premii pe blog, trebuie sa il mai hranesc putin.

Va multumesc si va salut cu respect!

fixpink*

3 thoughts on “Ultimul eveniment din ianuarie!

Leave a Reply

