Guerrilla Marketing. Inventiv, amuzant sau doar agresiv

Guerilla Marketing sau marketingul agresiv consta intr-o multitudine de strategii si tactici neconventionale care au ca scop promovarea unui produs sau a unei idei.
Nu este mereu foarte costisitor, este eficient cu timpul, energia si imaginatia. Ceea ce nu putem spune intotdeauna despre campaniile cu un buget imens. Scopul este de a genera un concept unic si interesant care sa provoace oamenii sau cumpere sau sa incerce un produs/serviciu fara prea mult efort.

Acest gen de marketing poate fi abordat in multe moduri neconventionale si ciudate si trebuie sa aiba loc acolo unde consumatorul se asteapta cel mai putin. Creativitatea si imaginatia nu pot lipsi dintr-o astfel de campanie.

exemple:

Reclama impotriva fumatului – “Fumatul provoaca orbire”

eye

Ce vedem cand tu fumezi

smog

Reclama Mr. Clean

mrclean
Reclama la ceasuri in autobuz

watch

Reclama la bere in autobuz

beer

Reclama la site de dating online – “Nu astepta pana intalnesti iubirea vietii tale, gaseste-o pe match.com”

match

Reclama la prezervative – Durex cu striatii

durex guerilla ad

Reclama la sala de fitness in autobuz

fitness

Reclama la sutien Wonderbra

wonderbra

Reclama McDonald’s

mc

Reclama in supermarket

child

Reclama la un site de recrutare
guerrilla_marketing

Reclama la pastile pentru dureri de cap

head

Reclama la serialul “Ugly Betty”

ugly

Reclama la cafea in New York City

ny

Reclama la casino in aeroport

roulette

Reclama la KitKat

HA, Ha, hA! Cel mai tare mi-a placut reclama la cafea in NY City. Si cea la cafeaua de la Mac. Voua?

 

Sursa http://www.marketingportal.ro

Advertisements

2 comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s