Tenerification

Cine nu s-a uitat la “Californication”…nu cred ca si-a imaginat prea mult cum e sa locuiesti aproape de ocean, sa vezi palmieri pe orice strada si sa mergi la plaja cand ai chef. Sau sa ti se para tot peisajul atat de normal incat sa mergi la plaja doar cand te plictisesti. Zilele astea, pentru ca a batut vantul, plaja a fost un desert, iar valurile prea salbatice, m-am uitat la sezonul 5 din Californication. Daca in primele sezoane a fost mult sex, in ultimul se vorbeste numai despre sex! In a sexual way 🙂 Oricum, plaja din Malibu si toata frumusetea Californiei nu lipseste din peisaj, chiar daca e regasita in tipicul oamenilor cu bani, fara scrupule sau moralitate. This is how they do! Si daca vorbim de filme, azi am aflat ca unul dintre prietenii pe care ni i-am facut aici pe insula, Billy, joaca in “Clash of the titans 2”. Abia astept sa vad filmul! Nu numai pentru ca se filmeaza pe Vulcanul Teide, ci si pentru ca am ras un pic la prima parte, nu-i asa baieti? :))

Tenerification! asa ma simt. Dorm pana la ora 2-3 (ora Romaniei), canta canarii la geam, bate soarele si toti ne cheama la plaja. Ne luam prosoapele si cremele si in 5 minute suntem in multime. Vreau sa ma lupt cu valurile, dar mi-e lene. Vreau sa impartasesc cu cineva, dar lumea fuge intr-una dupa soare sau nu se vede de nisip. Adevarate furtuni de nisip. Nici nu va inchipuiti cum aratam: ca si copiii aia ce se tavalesc cu tot corpul prin nisip si nici nu ii intereseaza sa se spele. Diferenta e ca noi nici nu ne miscam. Soarele arde, insa vantul danseaza pe muzica electronica si alunga oamenii. Unora le-a luat valul cearsafurile sau le-au spalat picioarele. Amuzant si chinuitor. Fugim la piscina. Apa e limpede, sezlongurile sunt gratis si nu ne bate vantul in spatele hotelului. Da, locuim intr-un fost hotel. Acum imi dau seama ca nici macar nu am indraznit sa visez vreodata ca o sa locuiesc intr-un hotel mai mult de 2 saptamani cat era un sejur la mare. Intotdeauna mi-am dorit sa mai stau cateva zile, tot timpul mi-a placut patul, noptiera si dulapul cu hainele exacte pe care trebuia sa le schimb de 3 ori pe zi – slabiciunea mea. Acum…le am fara grija numaratului zilelor ramase pana la plecare – cel putin nu inca 2 luni. Cat de minunat poate fi sa ti se indeplineasca un vis pe care nici nu ai indraznit sa ti-l doresti ?

Oceanul, faleza, multimea de plaje, nisipurile in culori diferite, palmierii de pe fiecare strada, cactusii in fiecare curte, turistii, piscinele, cosumele de baie si mirosul de crema de bronzat… Toate in fiecare zi fac un fenomen pe care il numesc atat de simplu : TENERIFICATION !

2 comments

  1. As vrea sa pot povesti la fel despre o “Norvegianifiaction” dar s’ar ajunge la un cu tot alt deznodamant fata de aceasta Tenerifiatie fantasmagorica. Tre sa calc si eu pe acolo.

    Like

Leave a Reply

