ziua barbatului…meu

5 mai – ziua tuturor barbatilor. 6 mai – ziua lui Seba. Dragul de el are un intreg weekend sa i se spuna la multi ani si sa sarbatoreasca in stiluri. Azi m-au luat toti baietii din gasca pe sus sa mergem in Siam Park, regatul apei. No aici chiar ca ai absolut tot ce vrei sa te simti bine in apa: peste 10 topogane, terase, magazine, o plaja cu nisip alb, o bucatica de ocean artificial unde vin niste valuri perfecte la bataia gongului, foci si chiar si rechini (bleak, ce nu-mi plac).

Iata cum ne-am inceput noi aventura in Siam Park:

1. Ne punem cate 2 pe niste colace imense si mergem pe un raulet intr-un labirint ce te duce printre toate celelalte atractii. Eu cu Seba ne-am ratacit si n-am parcurs tot drumul. Este numit “Raul lenes” ce te poarta usor prin parc, unde vezi oameni stand la plaja, treci pe sub cascade, te imping oamenii nerabdatori sa fie primii, te impingi si tu cum poti sa nu ramai ultimul si ajungi chiar sa te urce pe o banda rulanda :)).

2. Urmatoarea oprire: topoganul pe burta. Pe asta n-am avut curaj sa merg din prima. Te pui pe un isopren cu manere si cobori pante pe apa. Cand am reusit mi-am julit putintel cotul…

 

3. Hai sa mergem la “palnie”!!! Palnia asta e de fapt un vulcan imens in care ori cobori rapid printr-un tunel intunecos si ajungi la nucleu unde te invarti bine pana sa zbori din nou afara. Aici auzi zgomote de eruptie si mai vezi si jocuri de lumini. Poti sa alegi intre vulcan sau dragon. Dragonul e mai periculos. El te inghite si apoi te scuipa undeva intr-o palnie unde zici ca esti in burta lui. E cea mai tare senzatie cum te amesteca apa aia ca intr-o oala imensa! Pe asta ne-am dat de cel putin 10 ori. Cel mai fain e ca poti sa te dai cel putin 2 si maxim 4 oamenio intr-o tura.

 

 

 

 

 

 

 

4. Dupa nebunia asta a trebuit sa le luam pe toate la rand: Serpii junglei, Gigantul si nu mai stiu cum il cheama pe ultimul, dar astea au fost dragute si pentru copii ca sa ma dau mare ca m-am dat deja pe cele cu dificultatea cea mai mare :))

5. Dupa aproape 5 ore de topogane am mers si noi la plaja cu intentia sa ne odihnim. Pana am auzit gongul si am vazut cum toata lumea fuge spre un baraj mare. De acolo au inceput sa creasca valuri uriase cu care ne-am luptat asa de fain… Seba era cel mai fericit pusti pe care l-am vazut vreodata. Cateodata sa ii vezi fata plina de fericire a cuiva te face sa te simti mai bine ca niciodata. As fi facut orice sa il vad cat mai mult asa de fericit si …am facut! Am fost cu el inca o ora pe toate topoganele. Mai putin unul…

6. The Tower of Power!!!

Cine are curajul sa se dea pe un topogan de 28 de metri inaltime aproape vertical??? Seba! bineinteles si Alex cu Dani, insa Liviu cand a ajuns sus a preferat sa se intoarca pe scari – m-am  bucurat ca n-am fost singura fricoasa! :))

Trebuie sa ai curaj pentru fiecare dintre aceste aducatoare de adrenalina si senzatii. Pentru un fricos sunt multe posibilitati de a ti se intampla ceva rau. Ma bucur ca azi mi-am depasit toate fricile si am trait senzatii puternice. Eu am avut mari retineri, dar noro ca am facut-o (pe fiecare dintre ele) pentru ca asta inseamna ca sunt un gram mai puternica. Desi mi-am julit un pic cotul si bucile, au meritat toate cele  6 ore de nebunie in apa. Trebuie sa veniti aici! 😀

7. Finalul!!! pentru ca la inceput am scurtat labirintul am luat din nou starstul si, surpriza! am ajuns printre rechini!!!

 

A fost cea mai frumoasa zi a barbatului pe care am sarbatorit-o nu cu mici si bere, ci cu topogane, valuri si colace :)) Dar in seara asta incepe o noua zi: a lui Seba! La multi ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iti doresc un miliard de zile frumoase pline de iubire si un catralion de noroc cu care sa construiesti lucruri, oameni si povesti! Te iubesc! :*

5 Comments

  1. Norocosilor…noi n-am avut timp de toate “jucariile” din Siam Park. Dar cel mai tare regret e ca nu m-am dat pe Tower of Power :(. Merita sa mergeti si la Loro Park. E ceva de vis. Sa vezi show-urile cu lei de mare, delfini si orci… Mi-e dor de Tenerife….

    Like

Leave a Reply

