Cum am ajuns dezbrăcată pe plajă

Ieri dimineaţa ne-a dus la plajă aproape adormiţi. Căldura de aici te face să îţi fie milă de toţi norii din România şi să stai cât mai mult în apă. Valurile au fost cuminţi şi am navigat pe o saltea. Până când a venit un ferry la 2 paşi în portul din Los Cristianos… Adevărul e că am fost avertizaţi că o să vină ditamai valurile, dar am stat să le înfrunt.

Au trecut câteva minute bune până s-a ridicat primul val. Primul şi ultimul pentru mine pentru că n-am putut să îi fac faţă. M-a luat pe sus, pe la mijloc şi pe jos. M-a spălat, m-a frecat de toate scoicile şi m-a făcut de ruşine. M-a dus pe mal şi m-a lăsat acolo fără slip şi fără nicio carismă. In timp ce mă chinuiam să îmi pun la loc slipul auzeam râsete gălăgioase şi vedeam degete arătând spre mine. Până când m-am ridicat şchiopătând oamenii se ţineau de burtă să nu moară de râs.

Ruşinea ca ruşinea, dar scoicile alea m-au julit ca ultima dată când am căzut cu bicicleta. Graba cu care mi-am tras slipul mi-a pus şi un pumn de nisip în ei cu care am venit acasă… Râdeţi, voi, dar era mai bine de ieşeam şi eu să mă uit la valuri de pe mal cu chiloţii pe mine! Ah, şi am vrut să îmi iau slipul celălalt (mai strâmt). Luaţi aminte şi mergeţi la nudişti dacă nu ştiţi să vă ţineţi hainele pe voi în locuri publice 😉

PS : asta e varianta sexy în care puteam să arăt (maybe next time).

2 comments

Leave a Reply

