coccinella septempunctata

Dacă săptămâna trecută m-a luat valul cu tot cu bikini şi am fost de râsul plajei, săptămâna asta am continuat seria juliturilor şi a căzăturilor penibile. Într-o zi obişnuită de plăjă, băieţi cu mulţi ani mai mari decât mine încep să îşi redea probele sportive de la BAC. Când îţi aduci aminte că la tine a fost acu’ câţiva ani, te ambiţionezi să încerci şi tu – doar eşti mai tânără! Şi mă apuc eu sa sar la groapa de nisip tocmai pe plajă, dar fiindcă fără având nu se face performanţă, mă urc pe dealul format de culmile valurilor spumoase şi alerg spre groapă fix în gura mării. Şi SAAAAAR! Aterizez brutal, dar nisipul şi gravitaţia mă poartă cu picioarele împletite încă vreo 2 metri. Mă trezesc pe burtă după ce mi-am vizualizat tot corpul sfâşiat de nisip… din fericire m-am proptit pe genunchi. Din nefericere genunchii mei arată ca a unui copil tăntălău ce nu ştie pe unde să sară sau să pună frânăăă!
image

Partea bună e că am fost pe altă plajă. Partea rea e că n-am fuste lungi :)), iar partea cea mai dificilă e că febra musculară este cruntă de la săriturile pe nisip …

Hopa Mitică, cade pe nisip şi tot se strică!

Ar trebui să avem şi noi carapace protectoare precum gândacii de mai sau buburezele care se pot răsturna pe orice plajă, că tot nu-şi învineţesc designul. Apropos, ştie cineva câte puncte are Buburuza? 😀 Lady Bug!

Dacă ştii câte puncte are buburuza, ghici câte dungi are Gândacul de Colorado?

1 Comment

  1. Gandacul de Colorado are 10 dungi negre in total. 5 pe fiecare aripa.
    Frumoasa buba ai acolo. De abia astept sa imi fac si eu una cand ajung in Iunie pe plaja Americilor. O sa fiu un copieta.

    Like

Leave a Reply

