Genul meu de oameni

 

Sunt aproape de 3 luni pe insula asta mereu insorita si doar acum am inceput sa cred in ea. CV-ul meu spune oamenilor ca am lucrat in presa, in vanzari si publicitate. In ultimul an m-am ocupat de organizare de evenimente si mi-am dat seama ca dupa ce am incercat cate un pic din fiecare, asta este ceea ce imi place cel mai mult sa fac. Ironic, pentru ca dupa 2 ani ca voluntar intr-un departament de evenimente nu m-a interesat decat sa fiu prezenta. Maturizarea, oportunitatile si provocarile sunt de vina.

 

In Tenerife turismul este principala industrie. Aici toti lucreaza in hoteluri sau baruri. Am facut si asta cateva veri acasa si nu mi-a fost niciodata in plan pe termen lung. Aici, acum situatia este un pic aiurea si nu pot sa lucrez si eu ca tot ospatarul, asa ca m-am gandit sa incerc sa fac ce imi place. Saptamana trecuta am avut un interviu la o firma ce organizeaza tot felul de evenimente de la nunti, congrese, cereri in casatorie sau banchete. Compania mi-a propus sa colaboram, eu fiind in sud, iar ei in nord si sa incepem incetul cu incetul sa crestem mari si sa facem bani – fiind si ei mai la inceput.

 

Cand am ocazia sa fac ceea ce imi place o fac chiar si pentru posibilitatea de a cunoaste oameni interesanti si de a castiga experienta. Dupa cateva zile de la interviu, directoarea companiei de evenimente cu directoarea firmei de marketing cu care colaboreaza au venit in sud la o intalnire cu noua colaboratoare din Romania (eu) si au mai invitat o prietena care conduce o retea de produse cosmetice pentru spa-uri pe insula. Dupa 4 ore de povesti ca intre doamne de afaceri, ne-am dat seama ca avem in comun un DOMN de afaceri – directorul unui hotel de aici pe care eu am avut onoarea sa il cunosc in urma cu 10 ani in Romania. Mare mi-a fost mandria cand eu am fost cea care a avut numarul de telefon al stimabilului si am stabilit intalnirea.

 

Dupa o ora eram 5 persoane la o intalnire ce dura pentru mine de 5 ore. O venezueleanca, 2 portugheze, un brazilian si o romanca stateau pe terasa unui hotel de 4 stele si vorbeau ba in engleza, ba in spaniola (ca sa inteleaga si domnisoara novice). Doi dintre ei aveau copii mai mari decat mine, iar celelalte experienta in cunoasterea insulei la fel de mare. S-au facut prezentari de reviste, brosuri, situatii si schimb de carti de vizita. S-a povestit despre viitoare colaborari si despre mine si cate voi putea face. Daca toate vor avea loc si daca dupa doua zile de la interviu am ajuns la intalniri asa de frumoase, voi putea reprezenta o parte a insulei.

 

Ascultand toata ziua oameni interesanti mi-au venit cateva idei bune pe care le-am pus intr-un text si le-am trimis “sefei”. Am fost plina de mandrie cand in feedback-ul sau mi-a spus ca e fericita ca le-am gasit si ca e sigura ca vom face lucruri minunate impreuna. Apoi mi-a spus ca avem de organizat un targ de nunti…Cat de tare a fost vinerea asta! Imi doresc cel putin o zi pe saptamana sa ma intalnesc cu oameni din publicitate, turism, mass-media, evenimente, frumusete s.a. Este lucrul care imi da cea mai mare incredere.

 

Urati-mi succes! Chiar mi-l doresc!

Leave a Reply

