Pentru ce?

Pentru ca azi caut explicatii si ma incurajez sa fiu puternica am ales sa rezist.
Pentru ca in viata nu totul e cum te astepti, cauti sa invinovatesti himere.
Pentru ca trebuie sa mint ca sa lupt pentru a fi adevarat.
Pentru ca sunt necoapta pot sa ma simt mandra de ceea ce fac.
Pentru ca imi sunt model in zilele bune ca sa ma plang de restul lumii aleg sa fac lucruri neobisnuite.
Pentru ca sunt atat de simpla de imi vine sa fiu foarte rea.
Pentru ca muncesc pe rupte si pe nervi pe nimic si numar minutele pe bani multi.
Pentru ca ieri m-am lovit in genunchi azi nu mai sar garduri ca asa fac fetele aici…
Pentru ca cred ca voi fi rasplatita o sa ajut pe cine pot.
Pentru ca stiu sa traiesc cu atat de putin sunt in stare sa rezist foarte mult.
Pentru ca vreau sa fiu mai feminina o sa imi las parul lung.
Pentru ce si pentru cine?
Pentru mine.
image

Leave a Reply

