Ce avem noi aici? Sunt asa curioasa ca …Nici nu stiu unde voi dormi la noapte!

Aproape 5 luni de Tenerife. Aproape in cel mai mare ocean din lume. Aproape plaja in fiecare zi. Aproape cel mai mare vulcan din lume si aproape concediu de juma’ de an. Dupa atata Tenerificare sunt aproape de intors acasa. Ma voi intoarce la 3 case si cativa prieteni care mi-au dus dorul. Voi despacheta rochite si sandale si in cateva zile voi incarca masina cu haine de ploaie. Sunt cu gandul la alta lume, una noua si necunoscuta,dar care trebuie sa fie mai buna. Pentru ca Danemarca e tara cu cei mai fericiti oameni din lume, sper sa ma ude de fericire macar 2 ani cat voi studia acolo.
Dupa aproape 5 ani de Cluj cu ale lui aventuri de studentie, ultimele luni in Tenerife m-au bronzat, deschis si intarit mai mult decat am cerut. Mi-am dorit sa fiu din nou copil, mi-am adus aminte de ce imi spuneau ai mei cand imi doream sa fiu departe de casa si am cunoscut oameni si oameni. Am invatat cat de greu poate fi unde e frumos si am vazut cat de important e sa vezi lumea ca sa stii ce iti doresti.
Am vazut una dintre cele mai frumoase insule si i-am facut pe ai mei fericiti cand au venit aici sa isi sarbatoreasca nunta de argint.
N-am avut idee cum va fi aceasta aventura si unde ma va duce, iar acum habar n-am cum va fi sa o iau de la inceput intr-o tara noua…Sper doar ca va fi bine.
Iar acu hai sa ne uitam la clipul acesta si sa ne intelegem un pic mai bine :))) CE AVEM NOI AICI??
http://m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DGOJ-mtPAIVA&v=GOJ-mtPAIVA&gl=ES

1 Comment

Leave a Reply

