Introducere in accommodation

Si am ajuns si in tara celor mai fericiti oameni. Abia astept sa descoper sursa fericirii lor!
Cred ca am avut cea mai ciudata “accomodation week” ever! Am venit mai repede cu o saptamana de a incepe scoala special pentru a ne acomoda cu tara, cu sistemul si cu toate demersurile de integrare. Ce-i drept ne-am familiarizat cu majoritatea, doar ca nu ne-am acomodat foarte bine in locuinta unde am aterizat. Sau mai bine zis, locuintele in care am poposit pana azi.
Daca v-ati intrebat de ce naiba am pus titlul anterior in care se citea “nici nu stiu unde voi dormi la noapte” acum veti afla raspunsul. In urma cu cateva luni cand am inceput cautarile actualei noastre chirii in Danemarca am gasit cea mai buna solutie financiara: o persoana care le stie si le are pe toate! “Haideti la mine, sunt de 2 ani aici, stam impreuna vreo 2-3 saptamani in care va ajut sa va gasiti de lucru, dupa care ne cautam impreuna chirie si o sa fie bine”! Suna bine pentru cineva care venea la habar n-are ce! Ei, pacat ca ratusca s-a-necat si nenea n-a mai avut nici casa, nici timp, nici planuri comune cu noi… Si am ajuns pe o saltea de o persoana intr-un apartament calcaros de studenti fumaciosi si gamerosi de unde nu stiam incotro sa o luam. Pana am dat de mama omida a studentilor care chiar ca le stie pe toate! Dumnezeu sa ii dea sanatate unei clujence mai rasarita decat generatii intregi de politzai si psihologi! Asa! ca sa stiti ca noi ardelenii facem cat tot restul tarii! Mama Cristina ne-a dat de la cafea, idei, sfaturi si informatii REALE, pana la o casa in care am putut dormi in pace. Am tras si un chef cu gratare, bere si satmareni dupa care ne-am stors fortele si am gasit cel mai misto apartament din insula asta! Jur! am avut un noroc imens! tre’ sa veniti in vizita sa ma credeti (asta dupa ce treceti pe la calcarosi si fumati sa le vedeti lor apartamentele).
In urma cu 2 seri in casa unde am poposit au venit 2 bulgari. Hahahahahaha, numai cand imi aduc aminte imi vine sa rad. Am mai auzit eu povesti cu bulgari, dar astia doi… dupa ce au dormit o noapte in gara, ghici! au ales sa doarma in curtea casei!!!! Ca sa vada stelele ca din gara nu se vedeau! Ce-i drept unul, artistul roaker si it-ist era imbracat exact ca un padurar cu bocanci, haine verzi si caciula de-aia lalaie, iar ca piesa de rezistenta (pe langa laptop) avea un Didgeridoo – cauta pe google “instrument de suflat ciudat” si e primul pe randul 2 :)))) Dupa ce a sunat ca dracu din trompa aia, a scos cimpoiul si da-i sa sune!!! OMFG! am ras si uitat de toate dramele mele in seara aia! Iar cumparaturile alese de ei: o vanata, un dovleac si o punga de orez! atat! no las-oooo!
Acum ne-am mutat la cativa km de ei si nu stiu cand ne vom reintalni, poate la vreun concert sub stele :))))

Ia uite si primul dublu curcubeu din Danemarca:


Anyway, maine am prima zi de scoala! Again! Incepe INTRODUCTION WEEK!!! wish me luck and see u on facebook!!!

Leave a Reply

