din balcon cu drag

A mai trecut o zi, o saptamana si o luna de cand am mai schimbat ceva. Apartamentul asta e pur si simplu IUBIBIL. Are un balcon mai mare decat o camera de camin si chiar suporta orice party. Asadar, cred ca aici e locul petrecerilor organizate de mine pentru studenti. Aseara a fost prima. Am inceput cu 5 oameni si am terminat 10. Evident bautura n-a ajuns si unii au luat somn pe canapele. Noroc cu palinca din Ungaria ca e la fel ca cea din Ardeal. A fost o seara in care ungurii cu romanii au fost prieteni (poate pentru ca au vorbit in engleza) 🙂

In ultima saptamana am decorat apartamentul si trebuie sa ma laud cu 3 canapele, 2 scaune, o noptiera, un dulap pentru baie, o masuta de cafea si 2 birouri. Ghici cat a costat? Exact! Nimic! Ador Danemarca! Ce oameni de treaba…sa lase ei atata amar de lucruri fix in fata blocului si sa le poti lua linistit sa le folosesti mai departe. Clar nu se merita sa investesti banii de bere pe mobila. Oficial imi inchiriez canapeaua nu pe coaroane, ci pe beri. Stai o noapte dai o bere, s-a facut?

Sa stiti ca mi s-a facut dor de prietenii mei din Romania… Canada, Germania, Anglia sau pe unde or mai fi imprastiati. Sunt geloasa ca toti isi fac prieteni noi si uita sa mai imi spuna o barfa. Dar n-am ce face decat sa ma imprietenesc cu unguri, chinezi sau africani. Sunt faini toti. La mine in grupa sunt 4 lituanieni, 4 nepalezi, 3 africani, 3 chinezi, o spanioloaica si eu. Bine, si restul pe care nu i-am vazut pana acum. Saptamana viitoare organizez un eveniment in care trebuie sa apara toti. Si atunci sa ii vad. La propriu :))

Voie buna! Ne vedem! :*

Leave a Reply

