De ce n-am facut-o mai repede?

Sincer? Pentru ca nu am avut bani destui si nici pe cineva alaturi cu care sa impartasesc experienta.
Nu-mi pare rau ca nu am venit la 19 ani in Danemarca la facultate pentru ca:
Am avut 3 ani de facultate minunati in cel mai frumos oras din Romania.
Am avut o gasca de colegi cu care am ras cat pentru o viata pentru ca ne intelegeam din priviri!
Am legat prietenii cu oameni care acum sunt in diferite colturi ale lumii facand tot felul de lucruri interesante…
Am stat in camin unde am impartit tot ce se putea si nu cred ca exista loc mai fain unde noptile sunt albe..
Ok, recunosc: si cluburile sunt pentru nopti albe si chiar am plecat la scoala dintr-unul.:)
Am putut iesi in fiecare zi la o cafea, am mers la petreceri cu duiumul si cu busul :p am facut shopping din mall-uri si second-uri si am avut si joburi faine
Dar cel mai important a fost ca nu a trebuit sa platesc facturi de sute de euro din buzunarul meu si am fugit acasa de cate ori mi-a fost dor sau mi-a lipsit ceva.
Eu chiar am trait niste ani frumosi de facultate pe care o sa mi amintesc cu drag oricand. Acum,aici, tot ce vreau este sa perfectionez ceea ce am invatat in Cluj astfel incat sa am sansa de a face ce imi place fara riscul de a fugi la ai mei … ci pentru a putea merge acasa din nou, de fiecare data cand mi-e dor 🙂

5 thoughts on “De ce n-am facut-o mai repede?

  1. Nu puteai sa taci, acum imi e dor de casa, de Cluj, de anii de studentie, de fugitul acasa cand calcam stramb si asa mai departe….

    Like

  2. Din pacate trebuie sa mai astept pana sa ajung iar sa colind de craciun. Anul acesta o sa fiu tot aici inghetat de frig. poate vin in Danemarca hahahah

    Like

Leave a Reply

