Bosumflisme de copil ce nu vrea sa creasca mare

Bosumflata. Cam asa ma surprind de cateva zile incoace. O fi reala plictiseala, o fi vremea asta de cacat sau pur si simplu nu fac eu ce trebuie? Nu am chef sa dorm noaptea si ma surprind cum frec un touchpad pe nimic. Probabil ca daca as gasi o carte pe gustul sertarelor active la ora asta din creierul meu m-as sinucide in randuri scrise de altii.

Asadar, astept. Astept sa se intample ceva… sa incetez sa povestesc amintiri din epoca de aur in care nici nu realizam ce fain era. Si asta pentru ca speram ca o sa fie si mai grozav. Iar acum e un grozav chinuit de respectul pentru alt viitor. Ploua, vant si plictiseala. Ma simt ca o tanti, ca o nevasta care nici sa se macheze nu mai are chef. Cat de lame…!!! Rusine sa imi fie! Da, sunt o lenesa sictirita ce a uitat si sa faca mijto de oameni. Asta chiar ma face sa plang. Cum sa uiti sa razi de altii? Dar cum sa nu o faci cand mai ca iti vine sa razi de tine? Ai uitat sa te distrezi si sa te bucuri de tine si de restul. Fraiero! Azi esti naspa! Fa bine sa nu ramai asa, altfel nu mai avem ce povesti si nici ce citi.

Va salut ganduri plictisite! Va las aici si merg spre dimineata unde o sa am succes! O sa fie cel putin amuzant si o sa am din nou pofta de mancare si deci, de viata!

Eu BOSUMFLATA! 😀

 

Leave a Reply

