Cand viata iti da lamai!

Image 

Innebunesc si imbatranesc intrebandu-ma de ce si pentru ce?

Am uitat sa fac ce imi place si am uitat sa ma gandesc la ce conteaza pentru sufletul meu. Mintea ma pune de prea mult timp sa iau lovituri pentru o “viata mai buna”. O spun pentru a nu stiu cata oara: sunt prea mica si necoapta sa imi pregatesc viitorul. Nu mai visez de mult frumos si ma intreb ce mai indeplinesc si pentru cine. Am o idée vaga si ma seaca. Acum e momentul sa dau vina pe tot si pe toti! Pe un system cretin si egoist care m-a alungat din tara, pe o medie ce m-a prostit crezand ca altii sunt mai destepti si trebuie sa invat de la ei, pe niste parinti care m-au invatat sa investesc in viitorul meu, pe niste prieteni care au plecat inaintea mea si m-au lasat sa ma plictisesc si acum pe niste oameni care nu stiu sa dea un “buna-ziua”!

Nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma uit in anii trecuti si citesc despre mine chiar ma aplaud. Si nu scriam de bucurie, ci de tristeste emotionala si sincera. Acum n-am mai scris pentru ca asteptam tristetea trecuta sa bata ura omniprezenta. Mi-aduc aminte cum plangeam luni de dor si iubire neimplinita! Acum am tot ce imi lipsea atunci, dar imi lipseste ce aveam atunci. Urasc cand mi se taie maioneza si frec pana la febra musculara sa o repar! Si nici macar lamaile nu ajuta! Dar cica trebuie sa iau din nou un ou si sa tot pun ulei… dar picur si picur si la sfarsit iese crema. Pacat ca nici macar nu imi place maioneza!!!

1 Comment

  1. Viata traita fara Dumnezeu se va termina rau , in iad . Citeste biblia , crede in IIsus , asculta de El si vei avea o viata fericita si apoi in ceruri vei fi unul din frati mai mici ai lui IIsus , iar el este regele intregului univers , toata puterea i-a fost data in cer si pe pamant , iar tu vei fi fratele lui , minunat nu ? 🙂

    Like

Leave a Reply

