Scoala, job si casa

 

 Azi n-am mers la scoala si ma simt vinovata aproape la fel de tare ca in liceu cand aveam absente si morala de la parinti. Trebuia sa dau si explicatii care erau mincinoase sau exagerate. Azi am lasat ceasul sa sune vreo 2 ore din 10 in 10 minute, timp in care am visat tot felul de porcarii, dar a fost mai cald sub plapuma. Plus ca déjà de 2 saptamani nu am mai avut o zi in care sa ma trezesc dupa 8.

–          De ce nu esti in clasa?

–          E mai bine in pat.

–          Buna alegere!

N-am scapat de colegi (cei de clasa) nici in pat. Oricum ii ador. Am cei mai faini colegi din campus! Suntem 23 dintre care: 3 lituanieni, 3 nepalezi, 1 spanioloaica, 4 chinezoaice, 2 kenience, 1 tanzanez, 2 bangladeshi, 1 letona, romanca de mine si de restul sunt de obicei absenti. Am si la job bulgari, slovaci, lituanieni, arabi si romani multi, deci mi-am cam facut o idée despre fiecare dintre tarile astea. Toti spun ca in Danemarca e mai frumos decat in tara lor si ca aici au posibilitati mai multe si mai bune de a trai o viata mai buna. Ma enerveaza ca nici dupa 5 ani de locuit aici nu pot vorbi engleza ok, dar nici daneza nu o stapanesc. In fine, fenomenele sunt inevitabile.

Apartamentul in care locuiesc s-a transformat intr-un iubit dintr-acei bunoci super doriti care au atitudine de “cine mi-s eu”, dar care e super praf intr-o relatie normala. Nu-ti ofera nimic pentru ca e frumos, nu te iubeste pe ca el e ala frumos, nu se chinuie sa faca vreun effort in a-ti impresiona prietenele pentru ca e de ajuns cum arata! Il urasc!!! Niciodata nu am suportat oamenii frumosi care nu fac nimic altceva decat sa fie frumosi. Iubitul asta de apartament are 4 femei cu care doarme, doar ca niciuna nu crede ca baiatul trebuie schimbat (adica da-I frate, 2 palme/maturi si arata-I ca se poate trai si altfel). Eu nu vreau sa schimb iubitul altora doar ca sa il iubeasca ele mai mult. Eu am grija de iubitul meu cat trebuie. Mama, mi-am adus aminte ca sunt si geloasa… damn!

Eu am camera mea. Dorm pe un pat cu … aer. Zici ca e cu apa: are valuri si e moale, te pui si acolo ramai. Am o perdea verde si una albastra, un scaun roz si unul negru si bineinteles, 2 asternuturi diferite. Pringles, Kinder, Pall Mall, Nivea, Naturals, Stradivarius si inca o tona de chestii. Amuzant, nu? Lasa, o sa vina o data viitoare cand o sa imi descriu conacul cu fiecare lucru in camera lui si unde eu o sa am housekeeper in fiecare 

2 comments

Leave a Reply

