am vazut prea multe filme

Cu titlul asta chiar n-as vorbi la propriu despre filme, dar chiar asta o sa fac. Am descoperit ce ma calmeaza si ma face sa termin cu analizatul si injuratul realitatii: filmele altora. Daca eu mi-am pierdut inspiratia in a a scrie, crea si organiza macar sa ma uit la altii.

Desi acum vreo 2 ani credeam ca nu se mai fac filme bune in lume, iata ca s-au speriat o groaza de regizori ca vor muri fara opere de arta si statuete si au inceput sa transpire cu idei de filme.

Topul meu pana azi:

1. Django Unchained – pentru ca ador cum moare Tarantino in el :))))))))) – am ras 10 minute la scena aia

2. The Impossible – pentru ca am plans cu emotie

3. The Legend of 1900 – nice story!!! (e din ’98 filmu’, dar doar ce l-am vazut)

4. Jeux D’Enfants – pentru ca l-as vedea oricand (nu l-am pus pe primul loc pentru ca au trecut deja 3 ani de la ultima vizualizare si trebuie sa il revad curand)

5. The Joneses – ador ideea de marketing creata aici

6. Savages – pentru ca threesome-ul e happy-endul aici 😀

7. Remember me – nice end

8. A little bit of heaven – pentru ca si oamenii pozitivi pot muri, deci nu o sa imi regret negativismul prea mult daca mi se intampla

9. 7 Psychopaths – funny psychopaths!!!

10. Crazy Stupid Love – 🙂

11. Horrible bosses – bine, J.Aniston!!!!

12. The help – nice approach of the reality

13. Hunger Games – bloody future!

14. Skyfall – ca doar e James Bond

15. The Expendables 2 – si eroii imbatranesc cateodata :)))

Arnold Sw: I’ll be back.
B. Willis: You’ve been back enough. I’ll be back.

16. Ted – ce-ar face un ursulet la maturitate

17. Trouble with the curve – Un Clint Eastwood baran si intelept si un Justin Timberlake bun de insurat

18. Flight – good!

19. Rust and Bone – – se pare ca filmele cu persoane cu dezabilitati, fizice sau psihice ruleaza in noul deceniu

20. The Hobbit – pentru ca l-am vazut cu ai mei la cinema 3D 🙂

21. Men in Black 3!!!!

22. The Odd Life of Timothy Green – un baietel ce se naste din pamant si dintr-o dorinta

23. Dance in the Dark – !!!Bjork!!!!!

Animation

1. Ice Age Continental Drift – pentru ca m-am jucat cu toate animalele alea vreo 7 luni :))) (ice age village)

2. Tangled

3. Madagascar 3: Europe’s Most Wanted

4. Rio – who hasn’t played Angry Birds?????!!!!

5. Zambezia- e cu pasarele din nou :))))

6. The guardians – Bufnite :)))

7. Up

8. Ronald the Barbarian – danish style  :)))

9. The Adventures of Tin-Tin

10. Puss in Boots!!!!

11. Rango

12. Megamind!!!

13. The Smurfs! 😀

14. Ratatouille

 

Si mai aaaaaam, dar cred ca e de ajuns pe azi. Am 119 titluri in lista mea pe imdb ce asteapta sa le vizionez. Mi-ar placea sa am si atatea carti pe care sa le pot citi in 2 ore 🙂 timpul zboara, imaginile raman.

Spor la filme! Astept si recomandari – in special filme despre care nu stiu si merita vazute!

ps: ii multumesc Laurei Laurentiu pentru albumul ei cu filme de pe FB care ma inspira maxim (nici nu ma mai uit la trailere dupa recenziile ei).

 

 

 

Leave a Reply

