Danish birthday party

E al doilea an implinit intr-o alta tara cu oameni pe care i-am cunoscut de cateva luni, dar cu care am impresia ca sunt prietena de ani.

Am invitat vreo 20 si au venit 12 – procentul consideratiei este bun iar cadourile au fost excelente! A meritat sa dau iar faliment inainte de salariu :))) cred ca toata lumea s-a imbatat, pardon, distrat si abia astept sa mai fie o data ziua mea – nu de alta dar chiar imi pare rau pentru absenti ;;)

Am evoluat: am 25 de ani, ma intretin 90% singura, am avut mai multi oameni langa mine, peste 200 de mesaje pe fb si raftul de cosmetice mi-e plin!!!! 😀

Multumesc!!!! Pe data viitoare!! :*

image

Leave a Reply

