Unu’ mai tanar decat altu’

Azi am fost cea mai batrana din gashca si toata lumea m-a intrebat cum ma simt la 25 de ani – mai ales printre copii de 19, 20. Mare le-a mai fost mirarea cand au auzit ca n-am terminat liceul si eu in 2012 :))) si mare mi-a fost bucuria pentru ca am luat parte buna, normal!

Ne-am strans vreo 10 romani studenti im Danemarca la un gratar si niste mici bulgaresti si am povestit vrute si nevrute: povesti de dragoste, fete bune si baieti fara muschi sau ce fel de smiley face am pus eu azi pe facebook!!!! 3 minute a durat disputa asta – daca l-am pus pe ala care rade sau pe ala care rade smechereste! :))))))) cat de shod!!!! Ahahahaha! ;;)

Am facut schimb de experiente aici fiind si avand tara asta in comun. Majoritatea ne-am cunuscut aici si ne suntem mai apropiati ca cei pe care ii stim de ani buni acasa. Asa e peste tot, cred, cand ai in comun dorul de casa: se nasc prietenii faine!
image

Leave a Reply

