Ploua in culori urate sau straight face

Cred ca suntem o generatie pe atat de generoasa, pe si mai mult de egoista. Mi-e dificil sa definesc generatia acum pentru ca au ramas prea putine lucruri in comun si prea multe tipuri de caracter dezvaluite in enshpe mii de situatii.
Suntem de aceeasi varsta si parem sa fi trait cu totul alt numar de ani. Uneori sunt atat de vizibile diferentele ca nici nu mai stai la discutii. Cred ca polii opusi se atrag si in randul firilor umane, dar oare numai asa se mai poate convietui? Suntem impinsi de curiozitate si sadism sa incalcam limite sau, mai rau, sa ii provocam pe cei apropiati sa o faca ei. Gen gustatul mancarii regelui. Daca e otravita macar nu moare cine trebuie. Ma simt vinovata ca ma comport ca o regina si imi mor atatia servitori… hai, nu te stramba, stii ca am dreptate si sa fii rege e mai bine decat rau. 😉
Ma simt singura pentru ca nu mai am persoane cu care sa impartasesc aceleasi principii si impulsuri. Batrana pentru ca am ales sa petrec printre tineri si poate urata ca atrag oameni frumosi. Nu stiu.
Vreau acasa…la mine in padure unde culegeam fragi si mure pe vremea cand doar imi imaginam ce traiesc acum, iar imaginatia mea a fost si va fi vesnic prea bogata.

image

Leave a Reply

