Mutatul in Danemarca

Iar trebuie sa ma mut. In ultimii 10 ani am locuit in peste 10 apartamente… like a foster child. Desi sunt satula sa nu am locul meu, stiu ca nici cel de luna viitoare nu e permanent. In apartamentul de acum am stat 5 oameni si un caine/4 fete, un baiat si o corcitura numita Zazu. Saracu caine ce ne-a mai disperat…bine ca si-a convins stapanele sa isi caute alt loc si sa plece (acum 3 luni). De atunci am decorat si petrecut intr-un penthouse cu chirie de 1500 de euro intr-un orasel micut langa Copenhaga. E super fain si il recomand celor care studiaza aici (Køge).

Contractul expira luna asta si saptamana viitoare trebuie sa predam cheile. Gasitul unei chirii in Danemarca e de 10 ori mai greu decat gasitul unui job in Romania. Sunt prea putine apartamente date in chirie pentru numarul cautatorilor. Foarte multi studenti isi subinchiriaza camerele pe perioada verii, dar mult mai multi vin sa studieze din toamna sau au internship in Cph. Conexions, conexions and goodluck!!! De asta ai nevoie sa gasesti ceva, mai ales pana in 500 de euro (de persoana) pe luna. Listele de asteptare au oameni care asteapta si ani pentru in apartament, iar proprietarii dau cu banul sa aleaga un chirias – prea multi si toti disperati.
Vara e nasol cand trebuie sa pleci acasa sau in internship cateva luni si nu poti subinchiria ca trebuie sa faci ceva cu toate lucrurile si e scump si asta. Dar poti inchiria o boxa, dona sau vinde pe retele sociale. Eu de cateva saptamani am scos tot la vanzare; din pacate am uitat sa vand bunuri…si nu am noroc 😦 anyway!

2013 imi aduce noi schimbari: o relatie la distanta, un apartament nou, un job nou si un internship in Copenhaga. Toate noi si noi is toate. Sper sa fiu tare! Am nevoie de energie si putere sa le duc pana in 2014, dar sper sa ma distrez un pic mai mult decat pana acum. 🙂

Hai sa va arat apartamentul asta dragut de care o sa imi fie dor:
Camera mea super spatioasa:

image

Balconul mai mare decat camera mica:

image

Bucataria plina de urme de gatit:

image

Sufrageria super spatioasa si cu ecou:

image

Niciun lucru nu a fost cumparat – toate sunt primite sau gasite. Si au fost de 3 ori mai multe, dar le-a luat Zazu cu el in martie cand a plecat. Macar acum nu am stresul mutarii lor. Apartamentul urmator este hiper mobilat. Nu o sa am loc nici de cutii :)) o sa fie iar oameni noi si alta ruta de naveta dar macar in oras circula autobuzele dupa ora 12 :p

Ne vedem acasa? Daaaaa!!!

XoXo

Vio

Leave a Reply

