Nu am grija ce visez si ma trezesc dupa ce se intampla

Mi se plimba degetele pe tastatura unui telefon nestiind cum sa scrie azi. Imi aduc aminte cum stiam sa scriu exact ce simt fara ca nimeni sa inteleaga exact. Dar stiam cat sunt de indarjita si cu cata pasiune pot scrie. De fapt cred ca simteam mai multe pentru scris decat pentru oameni. Acum chiar iubesc oamenii si de unii mi si mila sa scriu – ca de enervat nici nu merita. Extreme de frumos si josnic.

Acum as vrea sa stiu cum se poate explica unui om ca il iubesti … maxim. Adica ai ajuns la limita posibilitatilor curente si esti sigur de asta complet. Cum? Nu stiu sa zic sau sa scriu decat: te iubesc maxim! Oare-i bine?

Sunt acasa. In concediu si un pic din vacanta. Ma rasfat si e ok. Nu prea vreau sa fac altceva. Nici sa vorbesc prea mult…dar cand incep nu imi vine sa cred cum a fost ultimul an. 2012-2013 ai fost un adevarat sfarsit si inceput. Un an plin de fenomene ale naturii si incercari ale corpului si mintii mele care m-au adus in faza de curaj si putere pentru aproape orice. Daca am fost curioasa de oameni si locuri, acum chiar m-am convins. Daca am avut incredere si am admirat persoane acum sunt secata de dezamagiri. Daca am subestimat pe cineva acum il respect maxim. Daca mi-am adorat Clujul, acum am asteptari mai mari. Daca, daca, daca….

Ma uit in urma si arata exact ca un vis normal pe care il am noaptea: zbuciumat, tragic, incredibil, ireal dar cu putine scene de dragoste si sentimente. Oameni multi si rai plus cativa eroi. Imi mai astept editorul si apoi regizorul, iar cand o sa fiu o baba implinita care nu stie cu ce sa se mai laude imi dau play.

Leave a Reply

