catre dulcea superficialitate

Acum trebuie sa scriu. Un bun prieten, baiat bun si frumos a scris pe facebook o chestie atat de potrivita si pentru mine de cand am inceput sa scriu pe blog. O sa o reproduc dupa cum mi-a ramas in minte:

–          Ce faci? De ce nu mai scrii?

–          Pentru ca sunt fericit. Nu am despre ce… cand o sa incep sa scriu din nou o sa stii ca nu mai sunt…

Ceva de genul am facut si eu de 4 ani de can am blogul…woai, chiar, nici nu ii stiu data de nastere. Lousy mom, this fixpink! Damn girl, you really don’t care about anything but yourself. Tztztz

Ma tot gandesc la ultimii 3 ani. Nu am scris niciodata despre nicio seara in care am plans de dorul meu. And boy, there were some! De dorul unei fete frumoase si increzatoare care zambeste si petrece in fata celor 20 de ani pe care ii are.  Doamne cum nu-mi mai pasa de nimeni si nimic. Aveam o groaza de oameni in jurul meu si dansam in fiecare zi. Cu si pentru ei. Principii, orgoliu, atitudine, petreceri si constiinta decenta au dus fata in bratele maturitatii unei relatii, unei aventuri si a unei serii de decizii imposibile.

Dulce amarui. Gustul meu preferat la care m-am trezit acum cand m-am trezit singura intr-o tara noua si rece cu o duzina de tineri romani care ar fi trebuit sa traiasca in 2010 niste ani de facultate la Cluj, apoi sa vina aici sa stearga praful in camera de 5 stele. Dar poate in 2012 in Romania e si mai greu sa te distrezi. Lumea e plina de oameni (destul de logic si inutil de accentuat) nearbdatori din toate privintele si plantati in platforme infectacte cu superficialitate si fictiune creata cu mouse-ul. Pfff

Hai, las noptile de dor, m-am regasit. Say hello to my little friend! Meeeeeow! 😉

 Image

Ps: nu recitesc in seara asta. Nu am kef sa sterg si sa corectez!

Leave a Reply

