cand te joci cu focul si te arzi de nu te vezi

Mai da-o mah in pizda ma-sii! Scuze pentru limbaj, dar chiar nu am cum sa ii spun mai frumos!

Cum sa imi tremure stomacul si toate organele cand simt ca nimic nu mai are sens si totul se misca sub picioarele mele??? Cum sa ma ridic si sa mai lupt cand de 9 saptamani dorm 4 ore pe noapte si muncesc in fiecare zi 7 ore? Cum sa aleg ce vreau cand orice aleg sa fac dispare in scurt timp sau se evapora fara niciun farmec? Cum sa nu strang din dinti si sa blestem de cateva ori?

Oare trebuia sa fac totul ca la carte si sa traiesc simplu si usor? Am fost chiar asa de inconstienta cand am ales sa fac ceva singura, iar acum imi primesc palmele? Am fost neiertatoare si visatoare, prea optimista si cu capul in nori? Tone de intrebari cu raspunsuri inutile si nefondate. De prea mult timp ma tot intreb ce si cum si cand si cu cine si de ce! Am cam ajuns la limita puterilor si am nervii intinsi la maxim. Cred ca mi se mai duce o relatie pea pa sambetei, mi se mai naruie un vis si ma enerveaza ca nici nu stiu daca asa trebuie sa fie si e spre bine sau e totul o pedeapsa lunga si grea?

Nu prea stiu sa fiu increzatoare si optimista. Stiu insa sa trag pentru ceea ce cred si asa voi face si acum. Iau o gura sau mai multe de aer, de timp, de tot ce am nevoie si o sa ma gandesc si relaxez putin. Ce vreau? De ce am nevoie si ce trebuie sa fac pentru asta? Apoi o sa scriu – pentru ca asta fac cel mai bine – si o sa fie bine, nu? No idea de ce trebuie sa te tot intreb … poate ai si tu ceva amuzant de spus. Ar fi o treaba 😀

 

Nota pt mine in viitor: azi am aflat ca trebuie sa ma mut din nou. Intr-un alt apartament, oras si tara. De 10 ani fac asta in fiecare an, iar anul asta a fost cel mai greu si complicat ever! De asta am ajuns putin la capatul puterilor. Dar, hey! Sunt tanara si nici nu prea am ce face, nu-I asa? Trebuie sa tot rezolv probleme. 

Image

One comment

Leave a Reply

