Asteptandu-l pe maine

De ce ai nevoie sa aiba cineva grija de tine, esti handicapata?! Ia, sa nu te mai aud plangandu-te ca o fetita ce de abia a aflat despre sex si contraceptive. Hai, adu-ti aminte cine esti, ce faci si de ce esti unde esti. Ascult-o pe mama ta, ea stie cel mai bine – chiar daca acum iti intra pe o ureche si iti iese pe alta. (mami)

Am deschis usi luand decizii grele care mi-au schimbat complet viziunile si stilul de viata. Am inchis capitole care mi-au fost dragi, dar prea usoare si cu multe batai de cap inutile. Am ajuns sa imi doresc probleme mai mari si uite ca le am si nu stiu cum sa le diger. M-am plictisit sa ma plictisesc si sa ma joc de-a femeia pe care mi-o doresc de la mine, dar tot in haine de printesa. Stiu, nu are niciun sens. Iar ma scald in ganduri stupide si lamentari penibile de cate ori prind o seara singura in camaruta pe care o mai am pentru scurt timp. Mi-e atat de frica de tot si nici macar n-am idee ce urmeaza. Imi tot fac filme horror ca sa am de ce plange si caut oameni virtuali sa ma calmez. Imi vine deja sa vomit pe ea platforma digitala, ca in afara de niste articole amuzante si stiri cu foste prietene grase, maritate sau cu copii mai interesanti decat ele, nu primesc nimic. A, ba da! Economie la telefon si biblioteca. Ok, m-am decis sa imi bag ceva in ea economie, sa las naibii reducerile si sa invat sa ma respect! Ce naiba?! Muncesc, lupt, sper si iubesc. Pacat ca nu am pentru si cu cine. Mda, de asta sunt trista. Si singura. Si egoista – ca nu o fac cu oricine.

Ah, mi-as cere scuze, dar, la naiba! Eu sunt de vina pentru niste barbati baieti prea speriati de mine sa imi spuna doua trei adevaruri simple? Si nu ma refer la iubire. Ma refer la cacaturile alea mici ce conteaza pentru orice femeie care pune intrebari doar cu scopul sa I se raspunda sincer. Mi-as cere scuze in locul vostru pentru ca sunteti niste fraieri ce va credeti puternici si demni de respect doar pentru ca functia va descrie stapani. Pacat ca nu sunteti si stapani pe situatie sau macar pe o femeie care v-ar putea face … fericiti! Da, mai! Fericiti! Ce e atat de greu de inteles si acceptat? Sunteti si voi la fel ca mine in nopti de vineri ca asta: niste fetite fricoase sa traiasca in present fara sa caute in trecut si sa se uite pesimist la viitor. Va las, cresteti singuri si voi! Va pup, ilegal de binevoitoare! Va iubesc, de buna ce sunt! Va salut, din respect si buna crestere! Va las, din consideratie! 😉

Image

 

A girl can dream. A boy may suffer while she does it. 😉

2 Comments

  1. It is ok to be scared, Vio! Especially when all your universe changes! Cu timpul vei domina frica si vei avansa…stiu ca nu e usor! Eu cred ca ai suferit numeroase transformari, dar datorita acestui fapt ai devenit o femeie frumoasa! Toate experientele pe care le-ai trait te-au facut sa devii ceea ce esti astazi. Stiu ca sunt lucruri care dor, dar intr-o zi vei vedea ca au avut rostul lor…Ma regasesc mult in tine…sper ca vei gasi curand si tu ceea ce iti lipseste.

    Like

    1. Draga mea, iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase care inseamna mult, mai ales ca stiu ca si tu esti undeva departe si ai trecut prin niste schimbari, de asemenea. Da, tot universul meu s-a schimbat si parca nu se mai opreste. In fiecare zi o noua emotie si un nou gand imi bat la usa. Sper ca voi gasi un loc, un fapt, un om sa imi mai umple sufletul 🙂

      Te pup si, once again, thank you! :*

      Like

Leave a Reply

