Viata bate filmul

Tocmai am citit cel mai emotionant articol din…ultimii ani, as putea zice. Demult nu am mai avut rabdarea necesara sa citesc un articol atat de lung si cu sufletul la gura. Un articol cum numai in revista mea preferata poate sa apara, DoR, si care mi-a schimbat pulsul si mi-a scurs cateva lacrimi. 

Sunt profund impresionata sa aflu ca mai exista oameni atat de frumosi, puternici, ambitiosi si plini de succes, dar care sfarsesc nedrept exact ca intr-un film european demn de Academy Awards. Chiar, va rog, regizori tineri, fiti inspirati din articolul Oanei Sandu si faceti un film cel putin la fel de emotionant. Peste 10.000 de cuvinte care m-au pus pe ganduri, m-au facut sa ma uit in spate, sa ma gandesc cum am trait eu si cum as fi putut face lucrurile mai bine, mai frumos astfel incat sa insemn si eu putin din cat a insemnat Andreea Avramescu pentru cei din viata ei.

21 de ani. Incredibil dar adevarat. O viata care bate filmul, o poveste impresionanta si o femeie exceptionala care poate fi luata model de orice om care uita cine e, nu are incredere si e prea lenes sa faca vreo schimbare.

 

Ma inclin, adevarului din poveste, jurnalistei Oana Sandu si tuturor oamenilor care fac lucruri minunate!

Un articol pe care trebuie sa il cititi!

ECHILIBRU 

Image

 

(Ilustrație de Ioana Șopov)

Leave a Reply

