iubitului meu inchipuit (1)

Draga…

As vrea sa pot sa ma exprim mai usor. Asa cum o fac cu prieteni vechi, cu oameni pe care ii admir si la care tin foarte mult. Ma surprinde usurinta si frumusetea cu care pot sa imi exprim sentimentele fata de cei pe care i-am admirat intotdeauna. Oameni care mi-au fost alaturi si care ma plac la randul lor fix pentru ceea ce sunt. Dar ma enerveaza ca tie nu pot sa iti zic nimic.

Imi este dor de mine in fiecare zi in care gasesc o bucurie mica ce obinuia sa ma faca atat de puternica cum ma credeai. Urasc ca nu am rabdare si ca ma plictisesc atat de usor. Trec parca trasa cu arcul de la un lucru la altul si ma trezesc cu o mie de idei si pagini de jumate scrise doar pentru ca tot incep capitole pe care nu le mai termin… Poate pentru ca stiu ca doare sa inchei ceva. Nu pricep de ce nu pot sa rasuflu usurata si sa privesc linistea ce mi se ofera. Oare de ce ador stresul si complicatiile atat de mult?

As vrea sa iti pot spune ce simt, ce cred si ce vreau fara sa imi imaginez ce raspunzi dinainte sa deschid gura. Ar trebui sa stiu pana acum ca nu te cunosc atat de bine incat sa imi fie frica de ceea ce o sa spui pentru ca niciodata nu te anticipez correct.

20 Noiembrie 2013

Vio

Leave a Reply

