ce faci la 4 dimineata?

Ma indragostesc.

Imi vine sa urlu de nervi! Da’ nu i-o spus nimeni baiatului astuia ca io am planuri mari ce nu includ prostii din’astea?! Asa merita o bataie… Dar are noroc ca ma abtin. Nu-i zic nimic. Sa fie sanatos si sa mearga in treaba lui. Oricum l-am iubit dintotdeaua si el nu m-a iubit niciodata. N-a fost sa fie. Si nici acum nu e. Nu ma intreba cine-i. Nici eu nu-l cunosc prea bine. M-am indragostit insa de ideea ca-I frumos de-mi rupe ochii si destept de-mi consuma bateria la telefon.  Mi-i draag rau… Da’ mi-o trece mie. Ma cunosc. Ia sa vezi cum in 2 zile, saptamani sau luni, in functie de semnale, ma iau cu altele. Pai da. Io numa’ asa am noroc. Ultimul de care m-am indragostit era bolnav…psihic. Asa mi-o placut de el de am vrut sa fiu nebuna. Si-am si fost. Pacat ca el nu era. Ah, tu!

Gata, m-am descarcat.

Leave a Reply

