Ești pregătită să te îndrăgostești?

Sună ca și un titlu din revista cosmo, dar azi dimineață a trebuit să răspund la un telefon care a început fix așa:

Ești pregătită să te îndrăgostești?

Am ezitat o fracțiune de secundă în care mi-au trecut prin cap toate momentele alea cu fluturi in stomac, dar am răspuns ferm și categoric fără să îmi pese cine întreabă:

NICIODATĂ!

Am dreptate. Ești vreodată pregătit pentru asta? Mai ales că e nu e niciodată la fel 🙂 Baiatul a insistat însă:

Pregătește-te să rămâi la Cluj. 

La naiba! Nu plănuiam să-l mai văd vreodată după azi noapte. Eram pregătită de nimic, în niciun caz de “mic-dejun și plimbări în parc ca să ne cunoaștem mai bine”, de asta am și dispărut după ce i-am auzit intențiile. 

Mă place. După cinci minute și trei cuvinte. Mă vrea. Sec. 

Nu, mulțumesc. Am alte planuri.

Bine, te sun deseară! 

Ce se întâmplă, doctore? 

  

  
Ps: Îi fain la Cluj 😉

Leave a Reply

